sobota, 16 maja 2015

#1 Wprowadzenie

Skąd pomysł na założenie tego bloga?

Pomysł zrodził się już pod koniec zeszłego roku, kiedy to malując się w łazience i patrząc na moje kosmetyki pomyślałam, że chciałabym dzielić się moimi opiniami o nich z kimś, kto interesuje się tematyką urodową w takim stopniu jak ja.
Niestety w gronie moich znajomych nie mam koleżanki, z którą mogę rozmawiać na tematy kosmetyczne, poplotkować o najnowszych produktach i dzielić się doświadczeniami. Założenie (już drugiego) bloga wydawało się najrozsądniejszym pomysłem, żeby swobodnie pogadać na tematy, które mnie interesują, nie zanudzając tym moich znajomych. W internecie natomiast spotykam mnóstwo dziewczyn, które również interesują się kosmetykami i gadżetami kosmetycznymi.


Od kiedy interesuję się kosmetykami?


W zasadzie od zawsze, jak to prawie każda młoda dziewczyna. Moje zainteresowanie rozwinęło się mniej więcej 3 lata temu, gdy odkryłam kilka kanałów urodowych na YouTube. Zaczynałam od Ewy z Red Lipstick Monster czy Hanii z digitalgirl13. Potem subskrybowałam coraz więcej kanałów. Dziś nie wyobrażam sobie rezygnacji z oglądania YT, dziewczyny otworzyły mi oczy na pewne sprawy, ich kanały i ich wiedza poszerzyły moje horyzonty. Korzystałam z ich porad i rekomendacji, dowiadywałam się czego lepiej nie kupować itd. Dziś sama chciałabym dzielić się swoimi opiniami z innymi, gadać o tym co mnie interesuje.

Oprócz makijażu i pielęgnacji interesuję się również zdobieniami paznokci, na temat których również założyłam bloga ponad 3 lata temu. Od dłuższego czasu go zaniedbuję, ponieważ zmagam się z problemami zdrowotnymi, przez które moje paznokcie są w fatalnym stanie i malowanie ich nie sprawia mi takiej radości jak kiedyś. Maluje je tylko na jeden kolor, bo i tak po 2/3 dniach manicure wygląda paskudnie.

Jeśli jednak mimo to kogoś interesuje taka tematyka i szuka inspiracji, to zapraszam na drugi blog.



Nie mogę obiecać sobie, że będę bardzo regularna w prowadzeniu bloga, ponieważ studiuję dziennie i po prostu mogę nie mieć czasu, jednak postaram się zamieszczać notkę przynajmniej raz w tygodniu, dopóki starczy mi materiałów na post :)

Na początek wystarczy, mam nadzieję, że przyciągnę chociaż garstkę osób, które chętnie będą tutaj zaglądać w poszukiwaniu informacji. Taka jest właśnie koncepcja tego bloga.

Pozdrawiam
naatala 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz