sobota, 29 sierpnia 2015

#10 Evree Max Repair Regenerujące serum do paznokci

Wstęp

Serum do paznokci od Evree dedykowany jest do słabych, łamliwych, rozdwajających się, matowych i z przebarwieniami paznokci. Ma za zadanie zregenerować zniszczone skórki i płytkę paznokcia, zapewnia odpowiednie nawilżenie, nabłyszcza oraz rozjaśnia paznokcie. Jak zapewnia producent zabezpiecza je również przed negatywnym działaniem chloru i chroni przed infekcjami skórnymi. Serum dostępne jest w wielu drogeriach w cenie ok. 15 zł za 8 ml.

Opis produktu

Wygląd opakowania - Produkt zapakowany jest w kartonowe czerwono-białe pudełko. W środku znajduje się właściwe opakowanie produktu, w którym znajduje się olejek. Jest bardzo wygodne w aplikacji i zajmuje niewiele miejsca, można je nosić zawsze przy sobie np. w torebce. Serum aplikuje się za pomocą wygodnego syntetycznego pędzelka z bardzo elastycznym włosiem, z którego po naciśnięciu opakowania wydobywa się serum.







Konsystencja/kolor/zapach - Olejek ma bardzo wodnistą konsystencję, która szybko się wchłania nie pozostawiając nieprzyjemnego tłustego filmu. Jest przezroczysty i ma przepiękny owocowy zapach dzięki zawartości wielu naturalnych olejków.



Skład - Bardzo dobry, formuła serum zawiera wiele olejków: oliwkowy, winogronowy, makadamia, ostropestowy, avocado, abisyński, arganowy oraz jojoba.

Działanie - Serum faktycznie działa, odkąd go używam moje paznokcie zaczęły rosnąć jak szalone, z czym miałam ogromny problem przez ostatnie kilka lat. Moje paznokcie przeżywały wielki kryzys, nie byłam w stanie ich zapuścić, bardzo się rozdwajały i odchodziły płatami. Problem dalej istnieje, ale dzięki olejkom zawartym w serum kondycja moich paznokci uległa znacznej poprawie, są nawilżone, dzięki czemu nie pękają tak łatwo. Wygląd moich skórek również się poprawił. Nie miałam z nimi większych problemów, ale teraz widać, że są porządnie nawilżone i pięknie się odsuwają podczas wykonywania manicure. Estetyka moich paznokci jest teraz na o wiele wyższym poziomie.
Co do przebarwień, to używam serum dopiero ponad 3 tygodnie, więc niemożliwe jest żeby pozbyć się ich w tak szybkim czasie, na to potrzeba już dłuższej kuracji.

Podsumowanie

Zakup tego serum to był strzał w dziesiątkę. Zdecydowałam się na niego po wielu rekomendacjach na różnych blogach i nie zawiodłam się. Wiele dziewczyn opowiadało, że nosząc hybrydy, po tygodniu musiały robić nowe paznokcie, ponieważ odrost był już za duży. Nie oczekiwałam tak szybkich rezultatów, a okazało się, że po 3 tygodniach sumiennego stosowania moje paznokcie urosły sporo poza opuszek i czuć, że są o wiele zdrowsze i silniejsze. Używam go kilka razy dziennie i jak na razie nie myślę o zakupie kolejnego opakowania, ponieważ produkt jest bardzo wydajny, wystarczy na prawdę niewielka ilość żeby pokryć wszystkie paznokcie. Do tego olejki szybko się wchłaniają, ale nie oczekujmy, że po 2 minutach produkt zupełnie zniknie, u mnie trwa to jakieś 15/20 min.
Polecam serum osobom, które jak ja mają problem z zapuszczeniem paznokci i chcą chociaż trochę poprawić ich kondycję i wygląd.



tutaj widać już 1 mm odrost, który pojawił się po zaledwie 3 dniach !!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz