wtorek, 1 września 2015

#11 Schwarzkopf Gliss Kur Ultimate Volume Szampon

Wstęp

Szampon Gliss Kur Ultimate Volume to produkt do mycia włosów cienkich bez objętości i zniszczonych. Można go kupić we wszystkich drogeriach i większych supermarketach za ok 15 zł (ok. 10 zł w promocji). Szampon dostępny jest w dwóch pojemnościach: 250 ml i 400 ml. Ważny jest 12 miesięcy od otwarcia. Oprócz szamponu dodającego objętość znajdziemy również:

  • Liquid Silk - do włosów łamliwych i matowych
  • Ultimate Color - do włosów farbowanych i z pasemkami
  • Oil Nutritive - do włosów długich o rozdwajających się końcach
  • Ultimate Repair - do włosów suchych i bardzo zniszczonych
  • Total Repair - również do włosów suchych i bardzo zniszczonych
  • Million Gloss - do włosów matowych, bez połysku
  • Hyaluron + Hair Filler - do włosów kruchych i przerzedzających się
  • Serum Deep Repair - do włosów ekstremalnie nadwyrężonych







Opis produktu

Wygląd opakowania - Opakowanie jest wykonanego z kolorowego (niebieskiego) plastiku, wygodne w użytkowaniu.  Posiada solidne zamknięcie, z którego bez problemu dozuje się odpowiednia dla każdego ilość produktu.

Konsystencja/kolor/zapach - Konsystencja wodnistego żelu, lekka, nie obciążająca włosów. Świetnie się pieni. Spłukuje się bardzo szybko. Wystarczy niewielka ilość by umyć moje długie włosy, ale ja nigdy nie żałuję sobie produktu. Szampon jest zupełnie bezbarwny i ma bardzo świeży, przyjemny zapach.



Skład - Produkt jest na bazie wody, ale na drugim miejscu w składzie znajduje się Sodium Laureth Sulfate (SLS), czyli składnik najczęściej używany do produktów myjących, który odtłuszcza i odpowiada za tworzenie się piany. Jest on uznawany za jeden z niebezpieczniejszych składników, natomiast nie spotkałam się z opiniami, żeby komukolwiek zaszkodził produkt z tymże składnikiem. Szampon opiera się na kilku innych uznawanych za te "złe" składnikach, ale do tej pory nie zauważyłam żadnych zmian na skórze głowy.
Producent zapewnia, że szampon nie zawiera silikonów. Za objętość włosów ma odpowiadać upłynniony kolagen morski a za regenerację kompleks z płynną keratyną.

Działanie - Szampon jak każdy, dobrze myje głowę, ale to co go wyróżnia, to efekt jaki daje na włosach, moje włosy są już długie i wyglądają ciężko, ale ten szampon świetnie odbija je u nasady i nadaje im niezwykłej lekkości, świetnie się po nim rozczesują, nabrały pięknego blasku i w końcu się nie puszą.

Podsumowanie

Odkąd po wielu szamponach natrafiłam właśnie na ten od Schwarzkopf, nie wyobrażam sobie zmiany go na coś innego. Wcześniej szampony służyły mi tylko do odświeżenia skóry głowy, ale ten szampon dał mi coś więcej. Od dawna nie ścinałam włosów, stały się ciężkie i bez wyrazu, a ten szampon nadaje im lekkości, objętości i fajnej struktury. Włosy pięknie się błyszczą, a końce są wygładzone. Nie skłamię, jeśli powiem, że zużyłam już ok. 15 butelek. To świadczy o tym, jak bardzo podpasował mi ten produkt.
Mimo tego, że szampon zawiera w składzie SLS i Cocamidopropyl Betaine, czyli składniki powodujące różne alergie czy nawet łupież, to szczerze go polecam. Radzę jednak kupić na początek mniejszą pojemność i sprawdzić czy faktycznie nie uczuli.
Nie nada się jedynie do mycia włosów po olejowaniu, do tego sprawdzą się szampony bez SLS (np. Alterra).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz