piątek, 4 września 2015

#12 Balea Żele pod prysznic

Wstęp

Żele pod prysznic Balea mają nadawać skórze miękkości i działać kojąco na zmysły. Stacjonarnie są dostępne w niemieckich drogeriach DM, u nas w Polsce można je dostać np. na stronie Bioema czy na Allegro. Ja kupuje je zawsze na targu świebodzkim (Wrocław) za 5 zł u sprzedawcy, który sprowadza różne kosmetyki i chemię z Niemiec. Ceny wahają się w okolicy 5-6 zł. Pojemność żelu wynosi 300 ml, mają długą datę przydatności. Dostępne jest mnóstwo soczystych zapachów.



Opis produktu

Wygląd opakowania - Opakowania są niesamowicie prześliczne, każdy żel ma kolorową szatę graficzną, w wielu nasyconych kolorach i grafikach przedstawiających zapachy. Opakowanie jest wygodne, bez problemu się domyka. Dozuje się z niego idealna ilość żelu. Wszystkie napisy są oczywiście po niemiecku.

Konsystencja/kolor/zapach - Żele mają idealnie kremową konsystencję, która nie oblepia ciała, świetnie się pieni. Żele mają soczyste kolory, odpowiadające kolorom opakowań. Zapachy to ich znak szczególny, jak dla mnie są niepowtarzalne i wyjątkowe, od zupełnie kremowych do mocnych owocowych nut. Dostępne są również świetne zapachy dla mężczyzn. Ja do tej pory używałam:
  • Cabana Dream - brzoskwinia i marakuja
  • Malina i trawa cytrynowa
  • Tropical Sunshine - pomarańcza i mango
  • Arbuz
  • Purple Kisses - fioletowa lilia i czarne maliny


Skład - Podobny do innych żeli - woda, SLS, Cocamidopropyl Betaine czyli substancje pianotwórcze i usuwające zanieczyszczenia i wiele innych. Skład jest bardzo długi.

Działanie - Nie zauważyłam szczególnego nawilżenia skóry, ale moja skóra jest czasami ekstremalnie sucha, dlatego żel pod prysznic nie wystarczy. Żele za to świetnie się pienią, dobrze myją i nadają się do golenia.

Podsumowanie

Odkąd kupiłam pierwszy żel Balea na targu nie sięgam już po tego typu kosmetyki w naszych drogeriach, uważam, że nie warto wydawać więcej niż 5 zł za żel do mycia ciała, a w tej cenie mam świetnie pachnące i umilające każdą kąpiel produkty. Co najważniejsze delikatnie ale skutecznie myją ciało oraz nie wysuszają skóry. Zapachy wprowadzają w dobry nastrój, dla miłośników aromaterapii to bardzo dobry sposób na wieczorny relaks i ukojenie zmysłów.
Jeżeli jesteście z Wrocławia lub okolic i bywacie na targu świebodzkim, to szczerze zachęcam do wstąpienia na stoisko z niemieckimi produktami. Można tam kupić nie tylko żele pod prysznic z tej firmy, ale również mydła do rąk w płynie, szampony i odżywki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz