czwartek, 5 listopada 2015

#14 Nivea Regenerujący Krem na noc | Cera normalna i mieszana

Wstęp

Krem na noc od Nivea ma pomagać skórze normalnej i mieszanej zregenerować się podczas snu oraz utrzymać optymalny poziom nawilżenia. Wzbogacony jest w witaminę E i HYDRA IQ. Dostępny jest praktycznie wszędzie, ja zakupiłam go w Rossmannie za cenę 14,49 zł. Jego pojemność to 50 ml i ważny jest przez 12 miesięcy od otwarcia.


Opis produktu

Wygląda opakowania - Krem znajduje się w dużym wygodnym granatowym słoiczku, posiada szczelne zakręcane zamknięcie. Opakowanie jest plastikowe, a więc jest bardzo lekkie. W środku produkt jest dodatkowo zabezpieczony sreberkiem. Krem łatwo się wydobywa.




Konsystencja/kolor/zapach - Krem jest bardzo treściwy ale jednocześnie lekki, nie zostawia tłustej powłoki jak klasyczny krem Nivea, łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Zostawia lekko lepką warstwę. Sam krem jest biały. Zapach kremu przypomina, o ile nie jest ten sam co w zwykłym kremie Nivea, jest bardzo przyjemny. Bardzo kojarzy mi się z dzieciństwem.



Skład - Krem jest na bazie wody, następnie znajdziemy w składzie glicerynę, masło shea czy pantenol. Producent zapewnia, że krem wzbogacony jest w witaminę E oraz Hydra IQ. Hydra IQ to specjalna formuła opracowana przez Nivea, która łączy w sobie właśnie glicerynę oraz glukozę, aby poprawić nawilżenie skóry i transport wody pomiędzy komórkami.

Działanie - Krem bardzo fajnie nawilża moją skórę po kąpieli, kiedy to staje się trochę ściągnięta. Koi, uspakaja i daje uczucie komfortu. Skóra od razu staje się napięta i znika nieprzyjemne uczucie wysuszenia i ściągnięcia skóry.

Podsumowanie

Myślałam jakiś czas temu o zakupie kremu przeznaczonego specjalnie do stosowania na noc, bo takie kremy zazwyczaj są bardziej treściwe i lepiej dbają o skórę w nocy, kiedy śpimy. Do zakupu tego akurat kremu zachęciła mnie niska cena w stosunku do pojemności. Używam go już kilka miesięcy i dopiero teraz myślę o zakupie kolejnego kremu.
Ten produkt spełnił moje oczekiwania, bo skóra dobrze zareagowała na jego składniki, rano jest wypoczęta, napięta i dobrze nawilżona. Moja skóra jest skórą tłustą, więc teoretycznie używam kremu nieprzeznaczonego dla mnie, ale ja patrzę na to w jakim stanie jest moja cera właśnie o porze wieczornej. Tak jak w ciągu dnia jest bardzo tłusta i mocno się świeci, to po kąpieli jest bardzo ściągnięta i wysuszona. Jeśli ktoś ma podobny problem to warto zainteresować się tym kremem, szczególnie że cena jest niska i można go przetestować bez wydawania fortuny.
Nie wiem czy kupię go ponownie, bo rozważam zakup kremu przeciwzmarszczkowego, aby jeszcze lepiej pielęgnować moją twarz. Polecam go jednak dla kobiet w każdym wieku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz