poniedziałek, 9 listopada 2015

#15 Evree Super Slim

Wstęp

Evree Super Slim to modelujący olejek do wszystkich rodzajów skóry. Przeznaczony jest głównie do redukcji cellulitu oraz ogólnej poprawy wyglądu naszej skóry. Za pojemność 100 ml płacimy ok. 28 zł (w promocji ok. 16 zł). Dostępny jest w wielu drogeriach, ja polecam szczególnie Rossmann i Superpharm.
Olejki co ciała Evree są dostępne również w wersji Power Fruit, Gold Argan oraz Multioils Bomb.



Opis produktu

Wygląd opakowania - Produkt zapakowany jest w wysoki zielony kartonik, a sam olejek znajduje się w plastikowej butelce. Posiada wygodne zamknięcie na "klik", czyli nie trzeba się martwić o odkręcanie/zakręcanie produktu i wylewanie z niego nadmiaru olejku, brudząc przy tym opakowania. Nakrętka dozuje małą ilość olejku, dzięki czemu możemy dowolnie wybrać, ile chcemy nałożyć w zależności od części ciała, na którą stosujemy produkt.



Konsystencja/kolor/zapach - Olejek jest dość leisty i lekki, ale jednocześnie treściwy. Szybko się wchłania. Mam zastrzeżenie do rozprowadzania go przy małej ilości, ja używam go na uda i żeby dobrze go rozprowadzić i wykonać masaż potrzebuję go dość dużo. Olejek ma pomarańczowy kolor i śliczny bardzo owocowy zapach.



Skład - Główne składniki i ich poszczególne właściwości są opisane na opakowaniu. Znajduje się tu mnóstwo olejków, opatentowany kompleks ziołowy oraz pieprz cayenne i chili. Te ostatnie składniki nie dają mocnego efektu rozgrzewania (chyba, że od razu po kąpieli i w dużej ilości), za to trzeba rzeczywiście umyć ręce po aplikacji albo chociaż uważać na to, by nie dotykać po aplikacji takich części ciała jak wnętrze nosa czy oczy. Mi się raz zdarzyło podrapać w okolicy oka i po chwili odczułam mocne pieczenie. Nie radzę używać olejku również przy najmniejszych zadrapaniach.



Działanie - Olejek na prawdę spełnia swoją funkcję ! W ciągu ostatnich miesięcy stosowania hormonów pojawił się na moich udach widoczny gołym okiem cellulit. To już nawet nie było widoczne poprzez ściskanie skóry, ale po prostu kiedy stałam przed lustrem czy nawet leżałam swobodnie na łóżku pomarańczowa skórka było okropnie widoczna. Po kilku tygodniach stosowania olejku zauważyłam (nie tylko ja), że skóra jest bardzo napięta i cellulit przestał być tak obrzydliwie widoczny.

Podsumowanie

Kupiłam olejek z powodu widocznego cellulitu spowodowanego w dużej mierze przyjmowanymi hormonami. W wrześniu zaprzestałam ich stosowania, wzięłam się za mocniejszy trening nóg i zaczęłam smarować się tym olejkiem po wieczornej kąpieli. Wykonywałam codziennie kilkuminutowy masaż, bo samo posmarowanie nic tak na prawdę nie pomoże. Niesamowicie się ucieszyłam, gdy zauważyłam pierwsze efekty. Oczywiście cellulit nie zniknął i dalej jest widoczny przy ściśnięciu ud, ale skóra wygląda zdecydowanie ładniej, jest bardzo napięta, wygładzona i ujędrniona.
W ciągu prawie 2 miesięcy zużyłam połowę pierwszej buteleczki, więc produkt jest jak najbardziej wydajny. Dodam, że używam go tylko na uda. Naturalnie, jeśli używamy go na kilka partii ciała jednocześnie, to zużyjemy go o wiele szybciej. Wczoraj kupiłam na promocji w Rossmannie drugą butelkę na zapas, bo nie zrezygnuję ze stosowania tak świetnego produktu, który w końcu pomógł mi w walce z uporczywym cellulitem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz